Drody Klieńci

Podobnie jak większość firm na całym świecie, staramy się ze wszystkich sił dostosować do szybko zmieniającej się obecnie sytuacji.
Twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie jest dla nas najważniejsze
W momencie gdy wszyscy przechodzimy kryzys związany z koronawirusem, pragniemy zapewnić, że naszym priorytetem pozostaje bezpieczeństwo naszych gości i personelu. W odpowiedzi na drastyczny wzrost liczby zarażonych osób, wprowadziliśmy jeszcze bardziej rygorystyczne zasady czyszczenia oraz dezynfekcji zgodnie z oficjalnymi zaleceniami WHO oraz lokalnych władz. Zapewniamy, że uważnie monitorujemy wytyczne medycznych instytucji i władz rządowych. Działania te obejmują między innymi:

• Regularne informowanie naszych pracowników o aktualnych procedurach oraz sposobach ich wprowadzania w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych gości.

• Dalsze udoskonalanie protokołów czyszczenia dotyczących wszystkich obszarów w naszych apartamentach w celu zapewnienia najwyższej czystości i jak najlepszych warunków sanitarnych.

Działaniom tym towarzyszy aktywacja naszych pracowników reagujących w celu zapewnienia wsparcia naszym gościom w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wczesnych oznak koronawirusa.

Niemniej jednak, zgodnie z wymogami władz krajowych i lokalnych, apartamenty mogą zostać zamknięte lub działać z ograniczoną działalnością. Przed przyjazdem prosimy do skontaktowania się bezpośrednio z naszym biurem zakwaterowań w celu pozyskania dodatkowych informacji.

Oczywiście zalecamy wszystkim zapoznanie się ze wskazówkami WHO i zastosowanie się do wszelkich porad dotyczących podróży wydanych przez władze krajowe przed przyjazdem do Świnoujścia.

Podróżuj w spokoju

W obecnej sytuacji Biuro Zakwaterowań Baltic Park Fregata wprowadziło elastyczne warunki dla osób dokonujących rezerwacje. Mianowicie, aby zapewnić naszym gościom spokój ducha, wprowadziliśmy następujące zmiany w zasadach rezerwacji:

Goście, którzy dokonali bezpośredniej rezerwacji z przedpłatą na pobyt między 1 marca a 30 kwietnia 2020, mogą dokonać zmiany terminu na pobyt do 30 kwietnia 2021. W tm celu dokonania zmiany należy dokonać nowej rezerwacji z zaznaczeniem , że przedpłata została już dokonana na rezerwację (podać numer rezerwacji). Uwaga: zmiana jest uzależniona od dostępności oraz bezpłatna, jednakże mogą nastąpić zmiany w cenie za sam pobyt w zależności od wybranego terminu.

W przypadku rezerwacji w okresie rządowego ograniczeniami podróży goście mogą anulować swoją rezerwację bez ponoszenia kosztów kontaktując się z nami za pomocą poczty mailowej.

• W przypadku rezerwacji dokonanych za pośrednictwem innych stron lub usług turystycznych proszę skontaktować się z nami bezpośrednio w celu uzyskania pomocy.

Biuro Zakwaterowań Baltic Park Fregata będzie regularnie aktualizowało swoją politykę w miarę rozwoju sytuacji. Wszystkie osoby, które chcą otrzymywać regularne informacje o sytuacji oraz naszych postanowieniach, zachęcamy do sprawdzania komunikatów znajdujących się na naszej stronie www.noclegi.fregata.pl

Logowanie

polnet.info @2020